Sistem vodenja kakovosti – ISO 9001:2015
Na poti do še učinkovitejše in uspešnejše organizacije so v pomoč znana standardizirana in nestandardizirana orodja za doseganje kakovosti in odličnosti. V Domu starejših občanov Trebnje smo za merjenje kakovosti našega dela izbrali sistem vodenja kakovosti ISO 9001:2015. Kakovost storitev v institucionalni oskrbi starejših ni samoumevna, ampak jo je potrebno razvijati, dopolnjevati in nadgrajevati.
Vodstvo Doma starejših občanov Trebnje je opredelilo politiko kakovosti, ki je objavljena v poslovniku kakovosti, izobešena na ključnih mestih v zavodu in objavljena na spletni strani, da je dostopna vsem zainteresiranim deležnikom.
Temeljno načelo Doma starejših občanov je zagotavljanje in skrb za izvajanje zdravih, varnih, sodobnih in kakovostnih socialno varstvenih storitev starejših. Za zadovoljstvo in doseganje načrtovanega dela si prizadevamo s čim večjo prilagodljivostjo potrebam uporabnikov naših storitev. Za to smo odgovorni vsi zaposleni, ki smo pomemben vir za uresničitev poslanstva, vizije in ciljev našega doma. Živimo in delujemo v skladu s sloganom: »Želim si živeti med ljudmi, ki me vidijo, slišijo, čutijo in razumejo«.
Dom starejših občanov Trebnje je v letu 2024 v procesu pridobivanja Standarda kakovosti ISO 9001.